Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Veranderingen die van invloed zijn op je abonnement kan je doorgeven via info@little-box.nl. Je bent zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van wijzigingen.

Zijn de producten uit de Littlebox. ook nog bij te bestellen?

Ja, alle producten zijn bij de desbetreffende merken/bedrijven te koop. Hier geven wij extra informatie over een merk/bedrijf en verwijzen ook naar de site waar je de producten kan bestellen.

Kan ik de Littlebox. aan iemand cadeau doen?

Dat kan zeker! Tijdens het bestellen kom je de mogelijkheid tegen om een ander verzendadres te gebruiken. Vul bij het verzendadres de gegevens van de persoon in aan wie je de Littlebox. cadeau wil doen.

Welke merken en/of producten zitten er in de Littlebox.?

Van tevoren maken wij niet altijd bekend met welke merken wij samenwerken en welke producten er in de Littlebox. komen. Soms geven we een hint, maar de werkelijke inhoud blijft een verrassing totdat de Littlebox. bij jou afgeleverd wordt.

Wat is er bijzonder aan Littlebox.?

Wij selecteren maandelijks de mooiste producten die van jouw huis, jouw thuis maken. Deze producten zijn afgestemd op trends en jaargetijden. Het zijn simpele aanpassingen die je huis een hele andere uitstraling geven en die het “net af” maken. Iedere maand ontvang je een verrassende Littlebox. die gevuld is met ongeveer 2 à 3 producten. En wat er in zit, is iedere maand weer een verrassing..

Bestellen

Wanneer kan ik een Littlebox. bestellen?

Het is op elk moment mogelijk om jouw Littlebox. te bestellen, maar dit betekent niet automatisch dat je die maand ook al de Littlebox. ontvangt. Wij hanteren als sluitingsdatum altijd de 1e van de maand.

Voorbeeld: bestel je je box op 25 januari, dan ontvang je de eerste Littlebox. in februari.

Voorbeeld: bestel je je box op 2 februari, dan ontvang je de eerste Littlebox. in maart.

Hoe kan ik een Littlebox. bestellen?

Via bestellen kan je jouw box bestellen! Je hoeft alleen maar te kiezen hoe vaak je verrast wil worden.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je betaalt je box(en) direct via iDeal.

Verzenden

Is het mogelijk om de Littlebox. retour te sturen?

In verband met het verrassende concept is het niet mogelijk om de Littlebox. te retourneren. Bij beschadigingen en/of onjuistheden kan je contact opnemen met info@little-box.nl voor een oplossing.

Wat moet ik doen als ik de Littlebox. niet heb ontvangen?

Indien je de Littlebox. niet hebt ontvangen, laat dit ons dan weten via info@little-box.nl. Vermeldt hierbij je naam, geboortedatum en woonadres. Wij zoeken dan uit wat er aan de hand is en zorgen ervoor dat je de Littlebox. zo snel mogelijk thuisbezorgd krijgt.

Kan de Littlebox. ook naar het buitenland verzonden worden?

Momenteel is het nog niet mogelijk om naar het buitenland te verzenden. Wanneer hier een wijziging in komt, gaan wij dit breed communiceren.

Betaal ik nog verzendkosten?

Bij de Littlebox. zijn de verzendkosten bij de prijs inbegrepen. Wanneer je een product uit de Littleshop besteld, komen er mogelijk wel verzendkosten bij. Boven de 30 euro verzenden wij gratis!

Wanneer wordt de Littlebox. verzonden?

Rond de 10e van iedere maand wordt de Littlebox. verzonden. De exacte verzenddatum maken wij op social media bekend en alle geabonneerden ontvangen op deze dag ook een e-mail.